Ga naar inhoud

WMP - Uitvoeren Van De Server Is Mislukt


Gast SWAT4

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem met WMP, namelijk als ik een mp3 bestand wil afspelen dan laad de computer een tijdje en krijg ik de melding dat het uitvoeren van de server is mislukt.

Ik heb dit probleem al eens eerder gekregen en opgelost, ik opende Programma's en Onderdelen, Windows-onderdelen in- of uitschakelen, plusje bij Mediaonderdelen en het vinkje bij Windows Media Player + Windows Media Center weghalen, computer opnieuw opstarten en weer hetzelfde doen als hierboven alleen dan vinkjes weer aanvinken.

Ik heb dus weer hetzelfde gedaan als hierboven, maar nu is het probleem dat wanneer ik de vinkjes voor Windows Media Player + Windows Media Center weer wil aanvinken en op OK klik dat ik de foutmelding krijg : "Er is een fout opgetreden. Niet alle onderdelen zijn gewijzigd." Dus hij schakelt Windows Media Player en Windows Media Center niet meer in.

Ik ging dus even verder zoeken op google voor andere oplossingen en had er een gevonden. Ik opende Services.msc en klikte bij Windows Media Player Network Sharing rechtermuisknop --> Restart. Hij was dus eerst bezig met stoppen maar hij liep vast want na ongeveer een half uur zag ik nog steeds de melding dat hij bezig was met stoppen, en ik kon ook niet annuleren klikken, dus ik startte de computer opnieuw op om het opnieuw te proberen maar nu zie ik dat Windows Media Player Network Sharing helemaal verdwenen is in Services. En bij mp3 bestanden zie ik ook dat WMP helemaal verdwenen is, ik kan niks meer openen met WMP. Ik zie het niet als ik klik op Openen met of Standaardprogramma selecteren.

Nu heb ik dus een probleem erbij en durf ik niet meer zomaar iets uit te proberen wat ik gewoon als eerste op google vind. Hopelijk kunnen jullie mij helpen dit op te lossen.

Alvast bedankt

SWAT4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Probeer met een systeemherstel terug te gaan naar een herstelpunt van net voor je het probleem kreeg om de mp3 af te spelen.

Systeemherstel is uitgeschakeld, ik kan het weer inschakelen maar ik weet niet hoe.. en Windows Help helpt niet echt veel.

Kunt u mij misschien uitleggen hoe ik Systeemherstel weer kan inschakelen ?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vind je het antwoord op je vraag ivm het inschakelen van systeemherstel : ( Systeemherstel inschakelen of uitschakelen )

Bedankt voor het filmpje, ik heb het configuratiescherm geopend, Systeem en Beveiliging, Systeem, Systeembeveiliging, ik heb de C:\ Schijf geselecteerd en op configureren geklikt, Systeeminstellingen herstellen en vorige bestandsversie terugzetten heb ik aangevinkt, alles zoals in het filmpje tot nu toe maar als ik OK klik krijg ik de volgende foutmelding :

"Er is een onverwachte fout in de eigenschappenpagina opgetreden:

De systaxis van de bestandsnaam, mapnaam, of volumenaam is onjuist.

(0x8007007B)

Sluit de eigenschappenpagina en probeer het opnieuw".

Deze melding krijg ik 2x achter elkaar.

Maar als ik annuleren heb gedrukt zie ik bij Beschikbare stations dat de beveiliging wel is ingeschakeld van de C:\ schijf.

Ik heb hier even een Printscreen van gemaakt om te laten zien hoe het eruit ziet :

* MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Wat zou ik nu kunnen doen ?

Alvast bedankt

aangepast door SWAT4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan proberen om systeemherstel opnieuw in te stellen, da's een mogelijkheid.

Klik links onderaan op de Windowsknop (start) en zet je cursor op 'computer'.

Nu klik je RECHTS op 'computer' en selecteer je 'eigenschappen'.

Klik nu op 'systeembeveiliging', linker kolom.

Je krijgt nu een nieuw scherm te zien, hier klik je op 'configureren'...in het volgende scherm schakel je systeembeveiliging uit, klikt op 'toepassen' en 'ok'.

post-20447-1417704301,6727_thumb.jpg

Nu sluit je dit alles en ga je via dezelfde weg terug om het opnieuw te activeren, je schakelt systeemherstel opnieuw in (voor je c-schijf) en klikt dan op 'maken'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan proberen om systeemherstel opnieuw in te stellen, da's een mogelijkheid.

Klik links onderaan op de Windowsknop (start) en zet je cursor op 'computer'.

Nu klik je RECHTS op 'computer' en selecteer je 'eigenschappen'.

Klik nu op 'systeembeveiliging', linker kolom.

Je krijgt nu een nieuw scherm te zien, hier klik je op 'configureren'...in het volgende scherm schakel je systeembeveiliging uit, klikt op 'toepassen' en 'ok'.

[ATTACH=CONFIG]8934[/ATTACH]

Nu sluit je dit alles en ga je via dezelfde weg terug om het opnieuw te activeren, je schakelt systeemherstel opnieuw in (voor je c-schijf) en klikt dan op 'maken'.

Bedankt voor je reactie, nu is mijn Systeemherstel ingeschakeld. Weer een ander probleem opgelost.

Maar als ik Systeemherstel open krijg ik de volgende melding :

"Er zijn geen herstelpunten op het systeemstation van uw computer gemaakt.

Open Systeembeveiliging als u een herstelpunt wilt maken".

Ik kan dus met Systeemherstel mijn probleem niet oplossen..

Is er misschien een andere manier mogelijk ?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Systeemherstel is dus al opgelost...gedeeltelijk...ttz, het is actief vanaf nu en dat was het niet...

We kunnen dus nu niet op een herstelpunt terugvallen.

Nu eens kijken naar het volgende :

configuratiescherm --> programma's --> standaardprogramma's --> een bestandstype of protocol aan een programma koppelen.

Staat .mp3 gelinkt aan WMP ?

post-20447-1417704301,7138_thumb.jpg

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.