Ga naar inhoud

You Tube ,Movie Maker gebruiken om mp3 te uploaden


carambole

Aanbevolen berichten

De uitleg is volgens de tekst van You Tube eenvoudig.Movie Maker heb ik geïnstalleerd.Verder geraak ik niet.

Je kan er alleen wat video inzetten.Pff,daar stopt het al.

Als ik You Tube beluister zie ik dikwijls maar een cover van de muziek,dus geen clip.

Of moet ik een .m3U maken van mijn 168 mp3 's.Al de bijhorende hoesjes gaan dan verloren denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ carambole,

De uitleg is volgens de tekst van You Tube eenvoudig.Movie Maker heb ik geïnstalleerd.Verder geraak ik niet. Je kan er alleen wat video inzetten.Pff,daar stopt het al.Als ik You Tube beluister zie ik dikwijls maar een cover van de muziek,dus geen clip.
Wat je hier boven wilt zeggen dat begrijp ik niet xDWil je een video maken en uploaden naar YouTube ?
Of moet ik een .m3U maken van mijn 168 mp3 's.Al de bijhorende hoesjes gaan dan verloren denk ik.

.m3u is een playlist die met behulp van Winamp wordt gemaakt.

Neem onderstaande links even door voor meer informatieInfo over winamp

Player Overview - Winamp Help

post-41531-1417705340,2336_thumb.jpg

WinampTutorial - How to make a Playlist

Winamp Tutorial - How to Make a Playlist - Winamp Blog

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Youtify of Spotify kunnen van mijn mp3's iets maken.Picasa en Freemake Video Converter en andere hebben ook iets voor You Tube. Hoesjes blijven leeg en plakken gaat niet.

MediaMonkey heeft dan weer een watermerk gemaakt in mijn hoesjes.

Wat ook wringt is Copyright en Sabam.Door het Belgisch en Nederlands door elkaar weet je nog niets.

Ik ga de Winamp-link eens doorlezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ carambole,

MediaMonkey heeft dan weer een watermerk gemaakt in mijn hoesjes.

Je zou dan MediaMonkey moeten upgraden naar de Gold-versie.

Watermerk is aanwezig bij de Freeware-versie.

Niet alleen bij MediaMonkey, maar ook bij andere freeware audio - video bewerking applicaties, zoals bijvoorbeeld bij AVS4 You.

Gebruikt men de freeware-versie komt er een watermerk in de filmpjes, met de pro-versie dan is er geen watermerk.

Als je Media Monkey upgrade naar de Gold-versie [betaald], dan komt er geen watermerk bij de hoesjes.

MediaMonkey Gold heeft een Lifetime License , eenmalig een licentie aanschaffen met recht voor alle upgrades.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zegt mij niemand dat je een afspeellijst zelf in You Tube kunt aanmaken.

Bijna was het me gelukt met Powerpoint.Eerst mp3 in Wav ,de indeling converteren.MM doet dat.

Liedje speelt met foto.Foto blijft nog steeds staan,liedje gedaan.Je moet dan wel zelf een klik doen om de volgende dia te verkrijgen met zijn liedje en hoesje.(staat niet op handmatig afspelen)

Ooit vind ik dat wel.

aangepast door carambole
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegenwoordig probeer ik wat met Yamb om een mp4 van andere audio te voorzien.Audio eruit gaat.Nieuwe erin wringt.

Ik denk dat de mp3 niet omgezet wordt naar aac en zodoende niet in de container geraakt.

Movie Maker kan enkel audio bijvoegen ,maar dan bovenop de bestaande.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MM miste een .dat00 bestand om hem verwijderen.Ik had hem al verwijderd en terug gehaald via een herstelpunt.

Revo Uninstaller Pro heeft hem buiten gekregen.

De muziek galmde in mijn mp4.Toen MM weg was ,dan was de .aac goed in de mp4.

Met Yamb ik alles gedaan.Een foutje zit erin,audio is langer dan de video.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.