Ga naar inhoud

Youtube adsense


petie

Aanbevolen berichten

Hey allemaal

Ik heb gelezen dat je via google adsense zo'n 4 € per 1000 views kan verdienen. Nu, ik heb een Youtube kanaal met +- 800 views per dag. En ik zou dus graag een Google adsense account aanmaken. Maar vooraleer ik dat doe, heb ik nog enkele vragen..

Kun je ook verlies maken met Google adsense?

Hoeveel betaal je aan belastingen?

Wat zijn andere nadelen van Google adsense?

Mvg

Petie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

4 euro per 1000 views is heel veel , ik zou er niet op rekenen..

je verdient met google adsense 0.20 euro - 1.2 euro per 1000 views ( het is afhankelijk welk soort advertentie het is )

Nee , je kunt geen verlies maken met Google Adsense.

Hoeveel belastingen je betaalt op Google Adsense is te zien hoeveel je eraan verdient.

Het kan oplopen tot 52% op het bedrag dat je eraan verdient. Maar dit betaal je enkel als je het aangeeft , Google zelf trekt zich er niks van aan en gaat er vanuit dat u het volgens de wetgeving aangeeft.

Vele mensen die er enkele euro's per maand verdienen geven het meestal niet aan , maar je doet dit beter wel.

De nadelen van Google Adsense :

Het is zeer eenvoudig en het wordt dan ook veel gebruikt waardoor er veel concurrentie is.

De mogelijkheid bestaat dat Google je Adsense account blokkeert zonder duidelijke reden. Misschien heb je het clickgedrag geforceerd maar is er een andere onduidelijke reden. Je verliest dan direct je recht om advertenties aan te bieden op je webpagina.

Je hebt zelf geen controle over de inkomstenstroom. Je bent volledig afhankelijk van wat Google je toedeelt. Daarnaast kun je nooit zekerheid garanderen over de toekomst , inkomsten zijn eenmaal afhankelijk van het clickgedrag van de bezoekers. Toch kan Google een aardig extraatje opleveren.

WAT JE NIET MAG DOEN MET GOOGLE ADSENSE

Klik nooit op je eigen advertenties. Want dat is ten strengste verboden bij Google Adsense. Doe je dat wel dan kan je account worden geblokkeerd en kan je geen Google Adsense advertenties meer op site / blog plaatsen.

BRON : http://artikelen.foobie.nl/financieel/nadelen-van-google-adsense/

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.