Ga naar inhoud

Youtube "an error occured. Please try again later."


nicoOos

Aanbevolen berichten

Hey, elke keer ik fimpjes op youtube wil kijken lukt dat niet want dan krijg ik alleen zolas op de afbeelding.

Ik heb mijn flash naar de laatste versie geupdatet;

het probleem zal bij firefox liggen want op safari heb ik dit probleem niet;

Ik krijg hetzelfde als ik op andere websites die met flash werken

Ik heb flash verwijdert en terug geinstalleerd, maar zonder resultaat bij firefox;

overzicht pc:

Overzicht

Besturingssysteem

MS Windows 7 Home Premium 64-bit SP1

Processor

Intel Core i5 450M @ 2.40GHz

Arrandale 32nm Technologie

RAM

6,00 GB Dual-Kanaal DDR3 @ 532MHz (7-7-7-20)

Moederbord

Hewlett-Packard 144B (CPU)

Graphics

Generic PnP Monitor (1600x900@60Hz)

ATI Mobility Radeon HD 5650 (HP)

Harde schijven

488GB TOSHIBA TOSHIBA MK5056GSY (SATA)

Optische schijven

hp DVDRAM GT30L

Audio

IDT High Definition Audio CODEC

post-18562-1417704981,6566_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Heb je die foutmelding bij alle op flash gebaseerde filmpjes? Het kan ook zijn dat het filmpje niet bereikbaar is

- Heb je html 5 ingeschakeld bij Youtube? Controleer hier: YouTube - Broadcast Yourself.

Als onderaan de tekst "You are not currently in the HTML5 trial" verschijnt, heb je het niet ingeschakeld. Is het wel ingeschakeld, klik dan op de tekst "Leave the HTML5 trial" want het is beter om HTML5 ondersteuning bij Youtube uit te schakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor !

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.