Ga naar inhoud

YT geraakt niet verder dan het 20°


carambole

Aanbevolen berichten

Kan je één en ander toelichten met een aantal schermafbeeldingen en een duidelijke (lees: VERSTAANBARE) omschrijving van de problematiek ?

Alle respect hoor, maar je vraagstelling heeft op dit moment heel veel weg van een quizvraag ... :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar maar na een nachtje slapen is alles ok.Ik had IE geherinstalleerd(11).Java eraf en terug erop.

JavaPlug-In SSV Helper heb ik gisteren ook ingeschakeld.Maar dat is meer voor reklame denk ik.Zoals dat geel venstertje als je Pc-Helpforum bezoekt zonder ingelogd te zijn.Dat is nu weg.

Meer heb ik niet gedaan.Even wat slapen en 't is gemaakt.

2 dagen heb ik zitten sukkelen.Zopas bij alle browsers en ie gecheckt.En de grootte van het tabblad bij een forum wordt nu ook onthouden.Hoe kan dat?Sorry voor het storen.xD

aangepast door carambole
Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima, fijn te lezen dat het is opgelost ! :top:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.