Ga naar inhoud

Zelf gemonteerde film, met studio pinnacle 9, muziek hapert na branden op dvd


red Marianne

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb zelf een film gemonteerd in studio 9 pinnacle. De film is opgenomen met een PANASONIC NV-GS21 camera en de opname bedraagt ongev. iets meer dan anderhalf uur, na het bewerken met titels, afbeeldingen, overgangen en muziek is de film uiteindelijk ongev. twee uur en iets geworden ( natuurlijk te lang, mag max. één uur volgens dit programma ) heb hem dan verkleind naar mpg bestand. Dit bestand heb ik op PLATINUM DVD + R 4.7 GB gebrand. Maar helaas hapert de muziek en het geluid van de film ontbreekt op sommige plaatsen. In het verleden monteerde ik de filmen altijd in windows Movie Maker, de lengte van de film speelde in dit programma geen rol, maar ik vond de kwaliteit en mogelijkheden in studio 9 pinnacle beter. Nu heb ik de volgende vragen, hoe kan ik de volledige film toch branden zonder te veel kwaliteitsverlies ? Als dit niet mogelijk zou zijn, kan ik de film in die vorm dan misschien, in een ander programma branden en hoe moet dit ? Ik heb de film ook al proberen in te korten ( er stukken uit verwijderd met prullenbak ) maar dan loopt het geluid niet meer synchroon. Wat doe ik fout ? Ben radeloos, wie kan me helpen ?

Groetjes en hopend op een spoedig antwoord, red Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.