Ga naar inhoud

zolid diascanner


sergels

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Beste allemaal,

De scanner is bekend onder vele handelsnamen. Ik heb er zeker 5 gevonden, maar uiteindelijk is het hetzelfde apparaat. OVT maakt de lenzen maar heeft geen goede drivers voor win 7 op hun site staan.

Ik kwam op www.unovia.net omdat zij dezelfde scanner onder hun naam verkopen en onder hulp kun je bij installatieproblemen een driver vinden die werkt. Doe precies wat er staat en je krijgt hem aan de praat.

Ik scan de dias gewoon in via picasa 3. Kies OVT scanner bij importeren.

Als je via Arcsoft scant is mijn ervaring dat de scans donker worden en de belichting moeilijk aan te passen is. Via Picasa gaat dat een stuk beter. Ik heb er al een aantal ritsen dias opzitten.

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer zelfde kwaliteit van mijn dia's te krijgen met een Zolid negatievenkopieerder, gekocht bij de Aldi. De foto's die ik krijg zijn slecht van kleur en niet helder. Heeft iemand ook die ervaring en daarvoor ook een oplossing?

---------- Post toegevoegd om 20:38 ---------- Vorige post was om 20:31 ----------

:argh:

aangepast door riklies
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.