Ga naar inhoud

Acronis True Image home 2011


Guidom

Aanbevolen berichten

Hallo,

Wat vinden jullie van Acronis True Image home 2011, ik gebruik deze nu momenteel als trial versie, als test, maar overweeg de aankoop ervan.

Wat vinden jullie van deze backup? Zijn er postieve gebruikers ervan? Voldoet de nonstop backup?

En kan deze backup tenslotte bij een crash alles terug repareren?

Graag wat gebruikers ervaringen?

Alvast dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag ik gebruik al jaren acronis voor het maken en terug plaatsen van een backup.

Ik ben er heel tevreden over.

Hij kan inderdaad alles terug zetten.

Er zullen andere gebruikers zijn die andere software gebruiken zelfs gratis.

Tja het is een keuze die je moet maken.

Welke functies wil ik en welke heeft de software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Acronis is zeer eenvoudig in gebruik, maar ik verkies de ingebouwde backup functie van windows 7. Die zit "ingebakken" in windows 7 en vereist dus geen extra services en achtergrondgeheugen, wat bij Acronis wel het geval is (Acronis installeert services die je systeem kunnen vertragen).

Hier lees je hoe je een VOLLEDIGE backup kunt maken van je systeem (EN TERUGZETTEN) met de ingebouwde backup-functie van Windows 7:

http://www.pc-helpforum.be/f251/een-volledige-kopie-van-je-computer-27203/

Als je dan een windows systeemherstel cd aanmaakt en Windows ermee opstart, kan je elke gemaakte backup terugzetten. Hier lees je hoe je zo'n systeemherstelcd aanmaakt:

http://www.pc-helpforum.be/f251/hoe-maak-ik-een-systeemherstel-cd-26619/

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar kan je met de backup functie van windows 7 ook backup's maken van mappen of partities, mail, programma instellingen, bestanden, en dit apart zonder een volledige backup te maken????

met acronis dus wel, bij acronis heb je ook een systeemherstel dvd.

maar acronis is niet gratis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.