Ga naar inhoud

Adobe Photoshop Elements 12


Tandan

Aanbevolen berichten

Geen groot probleem , maar misschien kan iemand mij inlichten en/of helpen.Ik werk al jaren met Adobe Photoshop Elements 6 , wat voor mijn noden voldoende was en waar ik op een gemakkelijke en duidelijke en goed voorgestelde manier gegevens(tekst, foto's enz.) kon inscannen .Ik heb mle laten verleiden tot het aanschaffen van een update tot Adobe Photoshop Elements 12 wat natuurlijk wat aanpassing vergt , maar mij wel toelaat om op ONGEVEER dezelfde manier tewerk te gaan . ECHTER bij het vragen in Adobe Photoshop Elements 12 om iets in te scannen met de vraag IMPORTEREN krijg ik onmiddellijk naast IMPORTEREN het label "met WIA ondersteuning". Mijn Scanner heeft geen WIA ondersteuning , maar ik kan wel verder werken met een petieterig beeld van de mogelijkheden van mijn scanner die nota bene voorheen ( onder Adobe Photoshop Elements 6 ) in volle glorie alle mogelijkheden toeliet .

Vraag is : Kan ik mijn vroegere scan-mogelijkheden en/of uitvoeringen ook terugkrijgen in Adobe Photoshop Elements 12 zonder WIA ondersteuning ?of moet ik mij neerleggen bij de huidige situatie ?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.