Ga naar inhoud

BTO laptop backlight software.


majexon

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn laptop zijn backlight.

De backlight zelf werkt nog en ik kan deze met de nodige knoppen combinatie nog steeds feller of minder fel doen branden. Ook kan ik hem nog steeds uitzetten.

Maar wanneer is de Key shortcut indruk voor aan de instellingen te geraken ( kleur en dergelijke) dan gebeurd er niets.

Ik vraag mij af of dit een driver gebruikt en of het probleem daar zou kunnen bij liggen.

Ik heb al gezocht naar een backlight driver voor een bto laptop maar heb niets gevonden.

Ik heb geen idee waarom het plots stopt met werken ik heb een goede kennis van computers voor een gewone gebruiker en verwijder dus ook niets zonder te weten wat het is en waarvoor het moet dienen.

Daar ligt het dus niet aan.

Ik vermoed dat dit zou kunnen komen door een windows update. Maar kan niet echt zeker zijn.

Ik zal mijn Dxdiag toevoegen hieronder. (Ik denk niet dat dit enig verschil maakt maar ik heb een nvidea geforce gtx 680M graphische kaart die niet in de dxdiag staat.)[ATTACH]33349[/ATTACH]

Hopelijk kan iemand mij helpen. Ben het flikkeren van men keyboard wat beu en het stoort ook tijdens de opleiding die ik volg op dit moment.

Groeten,

Maarten

DxDiag.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Maarten,

Het probleem is opgelost, als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.