Ga naar inhoud

Dragon's Prophet


sycho sid

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag dit spel gedownload en geïnstalleerd. Alleen het probleem is dat ik alleen maar symbolen zag op de plaats waar normaal letters staan. Ik heb al 2 keer geprobeerd het spel opnieuw te installeren, ook een keer met de installatiebestand die mijn broertje gebruikt heeft (daar werkt het spel wel goed). Ook crasht het spel soms random als ik probeer in te loggen of zelfs voor ik het scherm zie om in te loggen.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet voor dit probleem want ik wil dit spel heel graag spelen!

Alvast bedankt.

voorbeeld van de symbolen: post-45994-1417705637,5953_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld maar dit is een spel dat je gratis kunt downloaden en bij mijn broertje en werkt het wel goed. Dus het lijkt me raar als er een virus ofzo in zou zitten.

- - - Updated - - -

@clarkie Mijn pc is goed genoeg, er stond zelfs een groen vinkje bij recommended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je Windows is geïnstalleerd in november 2013.

Heb je dat zelf gedaan, zijn alle noodzakelijke drivers geïnstalleerd zoals o.a. de chipsetdriver?

Om het spel te spelen is een videokaart nodig met minimaal 2GB geheugen.

Er zijn blijkbaar twee videokaarten geïnstalleerd op je PC met telkens 1GB aan geheugen.

Zou daar ergens een probleem zijn?

Verder staat ook je antivirusprogramma uitgeschakeld op het moment dat je het logje gemaakt hebt, is dat bewust gedaan?

Ik ben in hardware niet zo thuis, ik ga je probleem door spelen aan de hardware experts die je dan verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.