Ga naar inhoud

Dual Boot in Virtuele Pc


reddevel

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om een dual boot te criëren in een virtuele omgeving zoals bijvoorbeeld VMWare of Sun VirtualBox,

In Sun VirtualBox lukte het mij wel door een schijf aan te maken te partitioneren en hier achter elkaar Vista en daarna Windows7 te installeren maar als ik dan een bootsector herstel wil criëren en ik eerst Vista installeer en daarna XP wil installeren loopt het fout en valt hij stil nadat hij de drivers heeft geinstalleerd en de heropstart wil uitvoeren start deze niet meer door.

In VMWare krijg ik het helemaal niet voor elkaar schijf aangemaakt Vista geinstalleerd, schijf ingedeeld in partities dan aangegeven dat hij moet opstarten van iso (XP) in de settings maar als ik dan opstart gaat hij gewoon over tot Vista.

Is het niet mogelijk om in VMWare een dual boot te simuleren of wat doe ik verkeerd en hoe zit dat in Sun VirtualBox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan je dat eigenlijk in VB krijgen? mij lukt dat nooit. ik stel mijn vb altijd in met voorgeprogrammeerde besturingssystemen die ik op de site van Vb vind

dit heb ik gewoon voor elkaar gekregen net als bij een normale pc besturingssysteem geinstalleerd, partities aangemaakt en daar tweede besturingssysteem installeren. Hopelijk is dit duidelijk genoeg anders hoor ik het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.