Ga naar inhoud

FileZilla: mappenstructuur wiijzigen


Har

Aanbevolen berichten

Ik had mijn mappenstructuur zo ingesteld dat bovenaan de remote mappen stonden en onderaan de lokale mappen. Nu heb ik een upgrade gedaan naar de nieuwste versie van FZ waardoor al mijn instellingen zijn overschreven. De mappenstructuur is nu ingesteld op links voor lokale mappen en rechts voor de remote mappen. Ik wil dit graag weer terugzetten naar bovenaan de remote en onderaan de lokale mappen. Ik vind echter nergens de mogelijkheid om dit in te stellen. Hoe wijzig ik dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie. Daar mijn oude instellingen overschreven zijn, kan ik je niet laten zien wat ik graag zou willen. Ik kan proberen het uit te leggen:

De mappen van lokaal en remote staan nu verticaal naast elkaar. Links de lokale mappen en rechts de remote mappen. Ik wil echter de mappen horizontaal hebben. Boven de remote mappen en onder de lokale mappen. Dat had ik zo ingesteld. Maar ik kan nu niet meer achterhalen hoe ik dat gedaan heb. Via de menukeuzes (ook niet Beeld) kom ik er niet uit. Wellicht dat ik iets in een ini bestand moet wijzigen om dit voor elkaar te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.