Ga naar inhoud

Fsx


james48

Aanbevolen berichten

Heren, soms als ik in Flight Simulator X "teveel" waypoints invoer wordt het licht van het beeldscherm donkerder en lichter, of gaat eigenlijk bevriezen. Nu denk dat er van de week misschien teveel geknoeid in mijn pc, om daar achter te komen wil ik even weten of er een mogelijk is om te checken of de computer nog stabiel is? :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik al gedaan, moet er wel bij zeggen dat de PC verders goed werkt, alleen in het geval ik teveel waypoints in LEGS plaats...

- - - Updated - - -

Heb wel toevallig in Google Chrome op ergens op nieuw scherm geklikt, nu heb ik een groot zwart scherm, met onder een nieuwe taakbalk met alleen alle Google funties, en ik kan de taakbalk onder, links of rechts plaatsen?

- - - Updated - - -

Heb wel toevallig in Google Chrome op ergens op nieuw scherm geklikt, nu heb ik een groot zwart scherm, met onder een nieuwe taakbalk met alleen alle Google funties, en ik kan de taakbalk onder, links of rechts plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zou betekenen dat er software zou zijn die alle software op je pc kent én kan inspecteren.... is een beetje veel gevraagd.

zorg dat je auto-updates hebt aanstaan van windows en je antivirus, scan af en toe (of als je ergens aan twijfelt) met malwarebytesantimalware, en onthoud je van zogenoemde drievr-updaters en downloads van andere bronnen dan de maker, en klik niet op advertenties die suggereren dat je pc sneller kan/tig fouten heeft/etc.

om de schijf zelf te controleren kan je bij de fabrikant een diagnosetooltje halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.