Ga naar inhoud

Geen flash player gevonden


recarica

Aanbevolen berichten

Ik ben een nieuweling op deze site en had de volgende vraag.

Ik luister altijd online radio op mijn laptop vnl naar de VRT zenders. Sinds kort lukt dit niet meer. Ik krijg telkens de boodschap (bijv. bij het luisteren naar de radio op www.radio1.be) - geen flash player gevonden.

Flash is wel degelijk geinstalleerd. Bij andere flash spelletjes of players lukken flashtoepassingen zonder probleem. Ik heb al vanalles geprobeerd : uninstalleren - 20 x opnieuw installeren enz. steeds krijg ik dezelfde foutmelding alhoewel ik zeker weet dat flash werkt. Linksonder op mijn scherm krijg ik ook een icoon - fout op pagina gevonden. Heeft het met pop ups of firewall te maken misschien? Ik gebruik vista en heb avg tegen virussen geinstalleerd.

Wie kan mij helpen ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke browser gebruik je? En heb je onlangs nog instellingen veranderd?

HIER kan je een uninstaller voor Flashplayer downloaden.

Op die sites staan ook de instructies enzo, wel in het engels, als je vragen hebt, aarzel niet om ze te stellen!

(Zet wel alle browsers af, als je die tool draait, anders gaat het niet goed.)

Download HIER dan de nieuwste Flash player, werkt het zo wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb naast internet explorer ook sinds kort google chrome geinstalleerd.

Heb jouw voorstel al geprobeerd... Verschillende keren uninstall en opniew geinstalleerd. Zonder resultaat.

Als ik in internet explorer naar de speler op www.radio1.be ga krijg ik volgende pop up, terwijl ik zeker weet dat flash goed geinstalleerd is en werkt! :

Geen Flash player gevondenDe VRT radiospeler werkt optimaal met Macromedia Flash Player versie 9.

U kunt de nieuwste Flash versie nu installeren. Het updaten van uw browser is gratis en duurt minder dan 2 minuten. Daarna kunt u de radiospeler meteen gebruiken. De Flash plug-in nu installeren

Als u de Flash plug-in niet wilt of niet kunt installeren kunt u het radionet dat u opgevraagd heeft toch beluisteren met eender welke audio- of mediaplayer die mp3-streaming en m3u speellijsten ondersteunt. Surf daarvoor naar www.digitaleradio.be

Als ik met google chrome probeer player te openen - krijg ik volgende pop up, terwijl de mediaplayer 11 goed geinstalleerd is en werkt :

Geen Windows Media player gevondenU kunt de meest recente versie van Windows Media Player nu downloaden en installeren.

Heeft u wel wel degelijk Windows Media Player op uw computer, klik dan op deze link om de radiospeler alsnog te openen.

U kunt de VRT-Radiospeler ook gebruiken met QuicktimePlayer.

U kunt de VRT-Radiospeler ook gebruiken met RealPlayer.

Als ik dan op de 2 e link duw(mediaplayer alsnog openen) werkt het.Via de link kan ik blijkbaar niet rechtstreeks naar flash of mediaplayer.

Ik krijg er grijze haren van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.