Ga naar inhoud

Gast Pierre Laurent

Aanbevolen berichten

Gast Pierre Laurent

Hallo:ciao: ik ben nieuw op dit forum.

en ik heb een vraag ik heb nog wat register keys van google chrome op mijn computer staan en die wil ik er graag afkrijgen maar ik weet niet hoe kan iemand helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCleaner al geprobeerd ?

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pierre Laurent
CCleaner al geprobeerd ?

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

ik heb het gedaan maar nog steeds geeft de computer aan dat google chrome er nog op staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pierre Laurent
En dan wordt de installatie van Google Chrome afgebroken ... of kan je over die foutmelding heen een nieuwe installatie doen ?

De installatie word afgebroken, en ik kan een nieuwe installatie doen in zoverre dat ik weer een foutmelding krijg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pierre Laurent
Probeer dan eens of je via deze manuele uninstall alle resten van de eerste Chrome wegkrijgt ?

Hij geeft nog steeds aan dat google chrome al geinstalleerd is ik heb het met regseeker ook geprobeert maar ik kan hem nog steeds niet installeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je nog enig idee wanneer je de oorspronkelijke versie van Chrome verwijderd hebt. Zo ja, kan je de computer via systeemherstel naar een herstelpunt voor deze verwijderdatum terugzetten. En dan heb je de oude correcte versie van Chrome netjes terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.