Ga naar inhoud

hoe zip-bestand uitpakken


aussie

Aanbevolen berichten

Zip bestand uitpakken.... Ik heb een gecomprimeerde map van 1.80 GB.

Om deze uit te pakken heb ik 7-zip geïnstalleerd. In sta op bestand, rechter muisknop,

7-zip bestanden uitpakken. Wat bekom ik, allemaal R bestanden.

Hoe moet je eigenlijk een zipbestand uitpakken.(open archief-bestanden uitpakken - pak hier uit- archief testen- toevoegen aan archief....

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het zip bestand rar bestanden bevat moet je rar bestand 0 tot en met x selecteren, en ook het rar bestand zelf, bv:

mijnrarbestand01.rar

mijnrarbestand02.rar

mijnrarbestand03.rar

mijnrarbestand.rar

Om die nu uit te pakken, moet je 01 tot 03 selecteren én ook het rar bestand zelf (mijnrarbestand.rar) en dan rechtsklikken en "Hier uitpakken" kiezen.

Maak anders eens een printscreen van je rar bestanden of zip bestanden, zodat ik kan zien hoe je die moet uitpakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een zipbestand met winrar ontzipt. Heb alle srar bestanden (incl hoofdbestand) geselecteerd en functie 'hier uitpakken' uitgevoerd.

Erst krijg ik vesnter 'volgedne volume..' en dan venster 'bezig met berekenen...' maar daaronder zit en foutmelding, denk ik. Zie bijlage.

post-1879-1417704228,3073_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt het rar bestand (met het boekje voor), dus uitgepakt. Dat is gelukt? Je hebt dan de r40 tot r79 bestanden. Daar liep het toch niet fout he? Dus je wil weten wat je moet doen met r40 tot r79?

---------- Post toegevoegd om 01:02 ---------- Vorige post was om 00:59 ----------

Download hijsplitter.

Druk op de knop Join

Bij Input File ga je naar het bestand r40 (automatisch herkent dit programma de "reeks", dus hij weet automatisch dat er andere getallen ook in staan)

Bij Output File zet je waar de uitvoer moet komen (bv. bureaublad of ergens anders)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik hier eens een essentiële vraag stellen : waar heb je de download van de film gehaald ? Lijkt me niet normaal dat een film van de Millennium-trilogie nu al via een legale weg te verkrijgen is ? En indien illegaal gedownload, leveren wij hier verder geen adviezen om deze te bewerken. Antwoordje graag ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onlangs kreeg ik de 3 zip-bastanden van een collega, de dvd wou hij liever zelf houden. Hoe je een dvd zipt of ontzipt is me blijkbaar niet bekend. Mocht dit onder illegaal vallen, mag de topics uiteraard dicht. Ga hem nog eens navragen waarom zips op USB ipv de dvd even te lenen om deze te bekijken. Ik ga deze zip-bestanden ook verwijderen, daar ik er toch geen weg mee kan.

Uw vraag zet me aan het denken,

aussie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.