Ga naar inhoud

HP software niet te verwijderen


ruud

Aanbevolen berichten

Heb al dagen aan een stuk geprobeerd op alle manieren om printer terug goed te krijgen, niks lukt.

Wil nu de volledige software van HP F4580 uninstallen doch deze wordt niet verwijdert???

Iemand een idee hoe deze wel te verwijderen?

normale weg, configuratie, programma verwijderen werkt niet, heb ook met CCleaner geprobeerd lukt niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nee, niks begint ogenschijnlijk en dan gebeurt er verder niks.

Ook heb ik geprobeerd om de software (laatste versie) opnieuw te herinstalleren en daar gaat het tot de stappen van systeem controleren dat is dan in orde en de tweede stap begint te draaien

en dan valt het gewoon weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jean Pierre ga proberen.

@ Asus reeds geprobeerd geen succes.

- - - Updated - - -

@ Jean Pierre, heeft gewerkt ga morgen proberen om nu een clean install van de printer te doen, hartelijk dank!!!!!!!!

- - - Updated - - -

Misschien nuttig dat ik dit ook nog vraag maakt het uit hoe lang de USB kabel is waar de printer aanhangt of de poort waar deze op zit?

Kabel die ik eraan hangen heb ik meer dan 3 meter maar kan niet anders, anders moet ik de kabel iedere keer uittrekken en de schuif open doen en de usb kabel iedere keer opnieuw inpluggen om te printen, en uittrekken om de schuif toe te kunnen doen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Installeerd dus totaal niet, als ik de CD gebruik moet ik op setup klikken in verkenner om deze op te starten, dan selecteer ik meer software installeren het begint en dan na paar seconden krijg ik bijgevoegde boodschap en stopt het. (zie image)

Als ik de software download van op de HP site voor dit toestel, begint het te controleren of er een correct bestuursysteem aanwezig is, geeft dan ook aan dat het ok is en dan moet je met de voorwaarden akkoord gaan, daar begint dan de installatie met de eerste stap, wordt opgegeven moment aangeduid zoeken naar updates en dan valt de installatie weg en gebeurt er niks meer..........

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.