Ga naar inhoud

Hybrid TV stick Zolio


vulpen

Aanbevolen berichten

Zou het kunnen dat het hier om een Zolid stick gaat i.p.v. een Zolio?

Je hebt het model niet vermeld maar je kan alvast eens proberen of de driver in deze link (klik erop) je probleem oplost.

Hallo Clarkie

Het gaat inderdaad over de Zolid stick. (letters waren wat onduidelijk).

De link in jouw bericht levert mij geen oplossing, vooralsnog.

m.v.g.

Met het plaatsen van de link is iets fout gelopen :embarassed:, een attente collega bracht me hiervan gelukkig op de hoogte.

De onderstaande link moet je hebben, hij leid je naar een driver.

ZOLID DRIVER CDRIP.zip download - 2shared

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

Er is een sticker 03/2009 P50477.

Sorry voor de late reactie, maar ik heb ook andere dingen.

bij voorbaat al hartelijk dank.

Moet je LIVID... eigenlijk wel willen op je PC.? Ik kreeg een link naar dit programma om de software te downloaden.

Ik heb het niet zo met dit soort programma's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

H

Moet je LIVID... eigenlijk wel willen op je PC.? Ik kreeg een link naar dit programma om de software te downloaden.

Ik heb het niet zo met dit soort programma's.

Bedoel je Zolid en gaat het over de link in bericht 5?

had je die driver nog niet geprobeerd?

Zonder een driver zal je stick niet werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je LIVID... eigenlijk wel willen op je PC.? Ik kreeg een link naar dit programma om de software te downloaden.

Ik heb het niet zo met dit soort programma's.

Of bedoel je iLivid ? ... :hmmmm:

Da's er eentje die je veel beter kwijt dan rijk bent: je startpagina wordt aangepast, je wordt opgezadeld met een toolbar, je zoekresultaten kunnen worden doorgestuurd naar diverse domeinen van Bandoo Media Inc. en meer van dat fraais ! ... :dong:

Nu, ik zie hierboven (bericht #5) enkel een veilige link staan, waar kreeg je de link aangeboden en vooral: heb je ook daadwerkelijk wat geïnstalleerd ? ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

Installatie van driver is gelukt, maar ik kan nog steeds niet er mee werken omdat ik de total media niet kan installeren omdat ik mijn serie nummer nog niet gevonden heb. Zal mijn berg met cd's moeten doorworstelen om de betreffende cd op te vissen.

Voorzover alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.