Ga naar inhoud

I tunes- kan service bonjour-service niet installeren


seppht

Aanbevolen berichten

Hoi,

nadat het me niet lukte om mijn ITunes van de PC te synchroniseren met Ipad besloot ik alles van apple te verwijderen om daarna opnieuw te installeren.

Installeren lukt niet omdat hij steeds dezelfde fout geeft 'kan service bonjour-service niet starten,controleer of u voldoende rechtenhebt om systeemservices te starten'.

Volgens Apple site kan enkel Mc Afee de oorzaak zijn hiervan, dus Mc afee eraf gegooid, ook mijn eigen beveiliging (Bitdefender) laag gezet, maar niets helpt.

Heeft iemand een idee hoe I-tunes dan te downloaden zonder dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ seppht,

:welkom: op PCH!.

Probeer het volgende:

Verwijder alles in onderstaande lijst dat voorkomt de pc en te maken heeft met Apple zoals:

  • Apple Mobile Device Support
  • Apple Aplication Support
  • Apple Software Update
  • iTunes
  • Quicktime

Het beste is verwijderen met Revo Uninstaller Free

Na het verwijderen start CCleaner op, zie Ccleaner downloaden - computer schoonmaken

Sluit CCleaner nog niet af, bij CCleaner klik op de Cleaner >> Analyseren >> Schoonmaken.

PC afsluiten [niet opnieuw starten maar echt afsluiten] en daarna opnieuw starten.

Download de laatste versie van iTunes, let wel op welke je gaat downloaden: iTunes windows 7 64 bit of 32 bit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ seppht,

Kijk of Bonjour aanweizg is op de pc >> C:\Program Files (x86)\Bonjour

Indien JA, ga naar Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Systeembeheer\Services.

Scroll naar Bonjour

Opstarttype: Automatisch >> indien status van service Gestopt is >> klik op Starten >> OK.

Het scherm Services netjes af sluiten.

PC herstarten.

post-41531-1417705500,3541_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.