Ga naar inhoud

IBM Lotus Symphony


DeeWee

Aanbevolen berichten

Hallo,

Graag wil ik de kantoorsuite Lotus Symphony installeren. Via Softonic Downloader voor Lotus Symphony heb ik nu dat programma binnengehaald:

IBM Lotus Symphony 3 - 278 MB. Dat heb ik nu nog niet geïnstalleerd omdat ik twijfel over de veiligheid van deze installatie.

Mijn vraag is dus: is nl.softonic.com een veilige site om downloads af te halen ? Kan ik dat programma in alle veiligheid installeren ?

Een scan met AVG vertelt me dat er geen bedreigingen werden aangetroffen.

Wat is jullie mening hierover ?

mvrgr,

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

het programma zelf, daar zal softoinic niets aan gewijzigd hebben, maar voor de rest moet je vrezen met grote vreze!

meteen alles eraf gooien wat je daar ophaalde.

dat avg niks vindt: avg zoekt naar het voorkomen virus-algoritmen, en wat softonic je gratis erbij geeft zijn op zich reguliere programmaatjes, maar die kunnen heel erg vervelend zijn.

programmatuur altijd ophalen bij de makers!

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, allebei bedankt voor jullie tips. Ik heb die download van Softonic nog niet geïnstalleerd. Ik heb hem nu opnieuw gedownload via de IBM-link hierboven. Beide downloads zijn even groot, maar toch zal ik die van IBM installeren en daarna gevolgd door de service Pack 2.

vrgr,

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

:santaclaus: Beste allen,

Vandaag installatie gedaan; tot grote verwondering was installatie na 6 minuten al voltooid. Dan PC zelf herstart en programma opgestart. Alles werkt perfect. Test gedaan met document, spreadsheet en presentatie. En terug geopend met Office: alle OK. Alleen jammer dat er nog geen .docx, xlsx en pptx-opslag mogelijk is.

Daarna heb ik nog de "Lotus Symphony 3.0.1 (Fix Pack 2 - only download this file if you have Symphony 3.0.1 or Symphony 3.0.1 FixPack 1 installed already)"geïnstalleerd.

Doet me sterk denken aan Open Office Org. Toch een mooi programma en sterk alternatief voor Microsoft Office.

Bedankt voor jullie steun. Prettige feestdagen alsnog.

mvrg,

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.