Ga naar inhoud

Java staat niet meer in configuratiescherm, opnieuw installeren lukt niet


chr155y

Aanbevolen berichten

Beste lezers,

Sinds een tijdje kan ik geen pagina's meer openen die Java vereisen.

Nu zie ik in het configuratiescherm dat er bij Java geen 'plaatje' meer staat, maar alleen een wit vakje. Als ik dat aanklik komt er een foutmelding 'toepassing niet gevonden'.

Java verwijderen via configuratiescherm --> programma's lukt niet, dan blijft hij staan. Opnieuw installeren ook niet, dan krijg ik de melding dat dit programma al geïnstalleerd is en of ik het opnieuw wil installeren. Dan klik ik maar op 'ja', maar het maakt geen verschil...

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Vast erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik krijg nu hetzelfde als wanneer ik van java.com probeer te downloaden: Dan krijg ik een melding dat deze software al geïnstalleerd is, en of ik het opnieuw wil installeren. Als ik dan 'ja' klik verandert er niks...

Nog andere suggesties?

Vast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn de oude versies verwijderd. Javara geeft dan aan dat er een log is gemaakt ofzo, maar die kan ik nergens terugvinden...

Overigens lukt het installeren van de juiste Adobe invoegtoepassing ook niet... Misschien dat daar iets mis is?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.