Ga naar inhoud

Kaartlezer.


rob

Aanbevolen berichten

Hello , hier ben ik weer met wat ik hoop mijn laatste probleem na win 7 geinstalleerd te hebben .

Het probleem is mijn ID kaartlezer werkt niet meer :s

Heb een screen afbeelding bijgevoegd -- met de vermelding die ik krijg als ik de kaartlezer open .

Het zegt dat er geen kaartlezers zijn gedetecteerd of verifieer of de smart card service gestart is ( dat is latijn voor mij ):bawling:

Maar als ik hem aansluit op de usb poort wordt hij wel gedetecteerd :s

Zou het kunnen dat de kaartlezer defect is en hoe kontroleer ik dat ?

Ps -- heb al de nieuwe software van de ID site ook al opnieuw geinstalleerd , geen resultaat !

Bedankt .

Rob

post-673-1417703899,6511_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ok Stegisoft -- kaartlezer ok na uw raad opgevolgd te hebben -- maar als ik nu inlog op tax on web of de CM krijg ik dit altijd te zien !

Zie afbeelding .

Ik log in , en dan krijg ik een vermelding" zoeken naar referentietegels "

En die blijft zoeken -- daar beweegt niets meer -- en afsluiten gaat ook niet meer --alleen nog met taakbeheer kan ik IE nog afsluiten :bawling:

Mijn certificaten zijn ok in IE 8 !

Zou het mogelijk zijn dat de site ( deze ) nog niet werkt met Win 7 xD

https://ccff02.minfin.fgov.be/CCFF_Authentication/getFormLogin.do?supportedMethods=citizenToken,eID&forwardContext=/taxonweb/app/citizen/private

Zou wel straf zijn he -- ik geloof daar niet in -- zal wel een of andere instelling op mijn Pc zijn :pcguru:

Stegi -- we hebben nog tijd om dat op te lossen -- de volgende belastingbrief is voor in mei 2010 xD MVG

Rob

post-673-1417703900,464_thumb.jpg

post-673-1417703900,5049_thumb.jpg

aangepast door rob
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog niet getest met indentiteitskaart op Vista en op Windows 7 staat ik nog altijd te wachten.

Als het met Vista werkt zou het me verbazen dat het niet in Windows 7 werkt.

Kan wel moeilijk de afbeelding zien wat er precies staat maar waarschijnlijk iets met certificaten.

Ik zou dit eerst eens kijken of uw java up to date is.

Ondertussen zal ik eens testen op Vista en ook bij die website kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok Stegi

Java is ok :heb dat gekontroleerd !Gefeliciteerd!

U beschikt over de juiste Java-versie (Version 6 Update 17).

Zal eens zien of ik die afbeelding wat groter kan maken !

Rob.

Ps --heb een nieuwe afbeelding bijgevoegd , in het vorige bericht !!

aangepast door rob
text bijvoegd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met internet explorer doet dan moet je wel dit altijd in het oog houden:

Klik op Extra

Zorgt dat instelling voor compatibelweergave is aangevinkt door op de klikken.

Helaas is er op dit moment nog geen oplossing om de compatibelweergave altijd te laten selecteren als je op bepaald https site komt.

De reden ervan is dat sommige zoals Ccleaner deze verwijdert bij opruimen.

De afbeelding is nu duidelijker.

Deze zoek certificaten

Ik werk met verschillende soorten certificaten en kaarten en dus moet ik wel even zoeken.

Zodra ik meer weet zal ik u laten geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IE 8 !

Stegi ik heb de software eens terug op mijn oude pc gedownload -- pc werkt met XP service 2

Geloof het of niet alles werkt daar perfect !

Dan moet het toch een of andere instelling zijn hier in mijn Win 7 , denk ik zo :pcguru:

Ik zal twee rapporten meesturen , een van de installatie op Win 7 en een van op XP , ik weet niet of ge er iets aan zult hebben , maar je weet nooit !

Nog een idee van mij -- kan de microsoft firewall of agv virusscanner er voor iets tussen zitten .

Rob.

eID-QuickInstaller.report.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.