Ga naar inhoud

laptop back up


keestramper

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop bij mijn telefoon gekregen ( voor 80 euro extra lol) Maar daar zat totaal geen software bij. Het is aan Acer Extensa 5220. Ze zeggen dan moet je naar C: Acer/ Acer Empower Technologie/ Acer eRecovery Management.

Maar dat eRecovery Management is niet geinstalleerrd en ook totaal niet te vinden op de hele pc lol. Hoe moet ik het dan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een laptop bij mijn telefoon gekregen ( voor 80 euro extra lol) Maar daar zat totaal geen software bij. Het is aan Acer Extensa 5220. Ze zeggen dan moet je naar C: Acer/ Acer Empower Technologie/ Acer eRecovery Management.

Maar dat eRecovery Management is niet geinstalleerrd en ook totaal niet te vinden op de hele pc lol. Hoe moet ik het dan doen?

Wat bedoel je dat er helemaal geen software op staat?

Geen besturingssysteem maar dan kan je niet naar je C-schijf.

Dus welke software:Office,......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de Acer-website is dit te vinden :

Using Acer eRecovery Management You can launch Acer eRecovery Management in a number of ways:

• By pressing the hotkey <Alt> + <F10> during the boot-up process, or at any time when you are running Microsoft® Windows®.

• From the Start menu, go to Start > (All) Programs > Empowering

Technology > Acer eRecovery Management.

• By clicking on the Empowering Technology icon from your desktop, or

pressing the key to launch the Empowering Technology user

interface. Select the Acer eRecovery Management icon.

This will open the Acer eRecovery Management main page.

Maar misschien heb je dit allemaal al geprobeerd ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.