Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik een USB platenspeler. Ik wil daarmee mijn oude lp's op de pc zetten en vervolgens op een cd branden. Ik zoek een eenvoudig programma waarmee ik dat kan doen. Het wegwerken van en krasje op de plaat en andere mogelijkheden het geluid aan te passen vind ik niet zo belangrijk. Het gaat me erom de lp's op mijn cd-speler tekunnen afspelen. Wie heeft ervaring met zo'n programma. Ik zoek niet per se gratis software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is hetzelfde programma dat je eerst noemde. Ik heb dat programma gedownload om het 7 dagen gratis te proberen, maar telkens als ik er wat mee wilde doen kwam er een pop up met verwijzing naar kopen. Ik wilde het eerst proberen. Dat lukte niet. Ik wil het wel kopen. Misschien heeft iemand ervaring met dit programma. Wel gek dat je er niet even mee kan werken. Dat beloven ze wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Stegisoft.

Het programma van Digimuziek lijkt precies wat ik zoek. Helaas lukt het openen en installeren niet. Komt dat omdat het een Zipbestand is? Na het downloaden klik ik op "map openen" of "openen" maar er gebeurt helemaal niets. Heb ook geprobeerd het bestand met rechter muisknop te verslepen, want dan verschijnt bij Vista een uitrolmenu met o.a. de aanduiding uitpakken, maar dat uitrolmenu krijg ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.