Ga naar inhoud

Midi Keyboard werkt niet mee.


Henry1960

Aanbevolen berichten

Nou had ik graag dat ik een of meer kanalen kon kiezen van het keyboard maar dat lukt niet.

Dit is mijn 3e Keyboard en wil ik toch wel graag aan het werken hebben.

In Apparaatbeheer staat “niet ondersteunde spelpoort voor Yamaha”.

Model P55-CD53 (MS-7586) (CPU1) (Moederbord)

AMD High Definition Audio Device Realtek High Definition Audio (Video/Grafische kaart)

We hebben al een technicus gebeld en verteld dat ik de computer als schuldige zag, hij gaf als antwoord die heeft er helemaal niks mee te maken,Windows zorgt daarvoor u moet wel het Keyboard als standaard instellen bij audio, kan zijn hij moet het weten, vind het wel vreemd dat bij het vorige keyboard een Man in de zaak waar de pc gekocht is zei: het gaat niet op deze pc misschien op de spelpoort.

Hier een stukje uit de help van Finale

We gaan ervan uit dat uw computer is uitgerust met een geluidskaart , die is ontworpen om ook te fungeren als een MIDI interface en beschikt over de juiste stuurprogramma geïnstalleerd is .

Windows 7 Premium 32 bit.

Op de Amiga in de jaren 89-90 ging dat uitstekend met 2 kabels in en out.

In mijn uiterste nood wend ik mij tot U mijne Heren, lijkt wel een citaat uit de Bijbel.

Wie kan mij goede raad geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.