Ga naar inhoud

Mijn pc valt steeds uit zonder enige waarschuwingen.


Bnzhai

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn pc blijft uitvallen als ik een tijdje zit te gamen zonder waarschuwing valt hij gewoon uit of naar een Blue/yellow/black/red/wit of groen screen.

Ik denk dat ik al genoeg kleuren kan opnoemen die ik heb gehad. Als het gebeurd moet ik mijn pc opnieuw opstarten en dat doet hij het weer.

Mijn pc heeft ook problemen dat mijn 8gbRAM geheugen heel snel vol zit soms al als ik Adobe after effects alleen al opstart.

Ik zal mijn specificaties beneden neer zetten.

Ook soms als hij crashed gaat hij wel verder maar dan gooit hij mijn HDD eruit.

Heb de HDD ook al gecontroleerd zonder dingen te hebben gevonden.

Ik heb al veel dingen geprobeerd,

Eerst dacht ik aan de koeling dat mijn pc gewoon te warm werd, en daardoor uitvalt. dat is het niet ik heb al een nieuwe CPU koeling er in zitten en de ventilatoren van mijn GPU op het hoogst staan.

En nog valt hij uit.

Ik kan niet beter zeggen wat voor problemen ik heb want dit is het eigenlijk.

Als ik een halfuurtje aan het gamen ben, valt hij gewoon uit en moet ik hem opnieuw opstarten.

Ik heb alles ook al een keer eruit gehaald en er weer in gezet zonder enige resultaat, pc blijft nog steeds uitvallen.

Specificaties :

Cooler Master K-350 Advanced 3.0 Rood Case

600watt Cooler Master voeding

Cooler Master Hyper 212 evo Cpu koeling

MSI B75MA-E33 moederbord

Nvidia GTX660 2GB

7.1 Geluidskaart

8Gb DDR3 werkgeheugen Corsair

500GB SATA III Harde schijf

125 gb SSD Samsung

DVD brander

1GB netwerk kaar.

Ik kan het probleem verder niet beter uitleggen.

Weet iemand wat er mis is met mijn pc?

Met vriendelijke groeten,

Auke (Bnzhai)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Selecteer het eerste bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A

Klik vervolgens op File (Bestand) en daarna op Save Selected Items (geselecteerde items opslaan) (Ctrl+S)

Sla het bestand op je bureaublad op.

Voeg nu het bestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.