Ga naar inhoud

NDS- bestanden


Rosanne

Aanbevolen berichten

Hee allemaal..

Ik weet niet of deze vraag hier op de juiste plaats is maar hoop dat iemand mij kan helpen..

Ik heb op de website Download - NDS ROMs - Nintendo DS een ds-spel gedownload. Het is een rar.bestand. Ik heb opgezocht dat je dit bestand moet uitpakken. Dat heb ik gedaan met het programma 7-zip. Ik heb ook WinRAR gedownload. Maar hoe kan ik dat bestand nu omzetten in een NDS-bestand ?? Want als ik hem nu op mijn R4 kaart zet krijg ik een map en die kan ik niet openen op mijn ds.

Ik heb twee printscreens bijgevoegd om het misschien wat duidelijker te maken.

Alvast bedankt!

Groetjes, Rosanne

post-6067-1417703826,3483_thumb.jpg

post-6067-1417703826,3947_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast verpoorte

beste rozanne

als je het bestand hebt gedownload klik je dan rechts op je bestand en kies je voor extract here met winra.dan moet je normaal je nds-bestand zien van het spel.is dit niet het geval moet je hetzelfde nog eens doen met je eerstvolgende rar bestand van het uitgepakte bestand.dan zal je je nds file zien en die meot je dan kopieeren naar je r4-kaart.veel geluk.laat iets weten als het gelukt is.groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.