Ga naar inhoud

Nieuw geinstallerde programma's niet laten zien aan de andere acounts?


jan123

Aanbevolen berichten

Hey

Ik had een vraag.

Ik wil graag een programma installeren op mijn computer maar ik ben niet de enige gebruiker, er zijn namelijk ook andere accounts. Ik wil niet dat ze dat programma zien dat ik heb geïnstalleerd. Weet iemand hoe je dat doet?

mvg

PS:Ze mogen het wel zien in de configuratiescherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je de beheerdersrechten aanpassen van de andere gebruikers. Volgens mij hebben die dan allemaal administratorrechten zodat deze alles kunnen zien. Stel deze voor de andere gebruikers in op "beperkt" en voor uzelf op administratorrechten.

Lees hier het stukje "Gebruikersaccount met beperkte rechten instellen"

Windowscorner: Bescherm uw computer beter door het juiste gebruikersaccount te gebruiken

Welk besturingssysteem hebt u?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via "Start" naar "Help en ondersteuning".

Kies daar voor "Systeembeheer" in de linkerkolom. In het dan geopend (linker)venster kiezen voor: "Toegangsbeheer".

Onder het kopje "Kies een taak" kan je per gebruiker hun rechten instellen . Vink bij elke gebruiker "Beperkte rechten" en dus NIET "administratorrechten"! Alleen jouw account, dat mag je op "administratorrechten" zetten.

Ik denk dat je met deze informatie ook een stuk op weg bent: Windowscorner: Map en bestandsrechten instellen

Meer info: Windows XP: Create and customize user accounts

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.