Ga naar inhoud

Norton licentie, dubbel gebruik?


Gast Rizard

Aanbevolen berichten

Beste mense,

Ik zit met een klein probleempje i.v.m. norton anti-virus.

We bezitten 2 laptops, 1 ervan heeft nog een legitieme versie van norton anti-virus, de andere had er ook 1 maar die laptop is gecrasht en geherinstalleerd.

De ene laptop met de norton licentie draait op windows vista (home premium verdonderstel ik) de ander op xp (zonder anti-virus momenteel).

Over de registratie is niets meer terug te vinden... hij draait er gewoon op en update normaal,

Nu was mijn vraag of er iemand hier ervaring bij heeft en of ik al dan niet de licentie van norton op de ene laptop ook op de andere kan gebruiken (licentie kopiëren).

Mvg

Riz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het snelle antwoord Jürgen,

Ik ben zeer onbewust van de antivirus en eigenlijk ook van de laptop, de beide laptops zijn eigenlijk eigendom van iemand anders.

Wat me wel verteld is, is dat de antivirus meegeleverd is bij de laptop (betaald voor), ik veronderstel dan dat ze het zo simpel mogelijk houden en niet voor andere computers beschikbaar zullen maken.

Enige id of zo'n licentie gegevens ergens zwart of wit worden meegegeven?

Of ergens in het programma te vinde zen?

Grts Riz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.