Ga naar inhoud

filkill

Aanbevolen berichten

Je vraag of probleem is niet echt duidelijk. Kan je het wat verduidelijke?

BTW: AVG is niet echt een goede virusscanner! Als je een goede wil zul je een moeten kopen (betalen per jaar), alle gratis virusscanners en AVG, enz. zijn niet goed! Trend Micro Internet Security Pro 2009 is uit. Dat is een zeer goede scanner! Maar als jij toch liever met AVG werkt, dan wil ik jouw ook wel helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je AVG niet goed vind ga je nog minder tevreden zijn van Avast!

Avast! is echt voor de beginnende pc gebruiker die gewoon een "zwakke" bescherming nodig heeft.

Je kan inderdaad altijd beter een betalende nemen, die zijn een pak beter.

Maar natuurlijk het gaat ook gratis, dan zou ik je wel aanraden om bij AVG te blijven en bijvoorbeeld Spyware terminator of Spybot ernaast de draaien.

LET OP: Draai nooit twee verschillende anti-virus programma's naast elkaar, zorgt gegarandeerd voor problemen.

Spybot en spyware terminator mag je wel naast elkaar draaien.

Maar wat is je vraag nu eigenlijk:

Ik heb daarnet gedefragmenteerd maar als ik AVG Free 8.0 opstart zijn er geen active components. Eerst wel heel even en daarna niet meer.

Deze snap ik niet zo goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is gewoon je windows shell. Dus je startbalk, je bureaubladachtergrond...

doe maar eens rechtermuisknop beeindigen op explorer.exe in je taksmanager. je bureaublad & je startbalk zijn ineens weg. Als je dan nog eens opent en via bestand uitvoeren daar explorer invult en op enter drukt zie je die weer tevoorschijn komen. Dit is dus een windowsproces dat vrij belangrijk is om te hebben lopen (niet voor de werking van het systeem, maar om zelf interactie met het systeem te kunnen hebben)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.