Ga naar inhoud

[OPGELOST] Disk Cleaner


Jaguar

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik heb de laatste versie van Disk Cleaner (1.5.7) maar ik krijg nooit iets van Opera of Firefox in de lijst van:

Select items to Clean.

Bij de vorige versie's was dit wel het geval,heb het al verwijderd en opnieuw instald maar niks helpt, nochtans op de downloadsite staat er duidelijk :Nu ook met Firefox- en Opera-plugin

Hoe kan ik die Opera er in krijgen???

Bedankt opvoorhand voor jullie hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal je even een verse download moeten doen van de huidige versie. Want daarmee komt dat bestandje alvast in je "Program Files" te staan.

Heb dat gisteren al gedaan en in m'n Program Files\Disk Cleaner , zit dat bestand wel in maar NIET om te Unzippen

En er was ook een Opera.readme.txt waarin staat dat het bestand in de laatste download werkt met versie 8.5 maar ik heb Opera Versie 9.5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is dat ik zelf niet met Opera werk, maar op basis van de ReadMe kan ik alleen je info maar bevestigen. De huidige ondersteunde versie is inderdaad 8.5. Wat ik wel weet is dat in mijn geval Firefox wel wordt meegepikt bij een cleaning (iets wat bij jou blijkbaar - volgens je eerste post - ook niet lukt). Maar een reden of oorzaak moet ik je - helaas - schuldig blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.