Ga naar inhoud

[OPGELOST] Flash Player ??


rob

Aanbevolen berichten

Hello daar -- hier ben ik weer met een probleem :s

Ik gebruik regelmatig de Chinswing site for improving my English :laugh:

Chinswing - Creating Conversations (A place to share, discuss and debate)

maar nu heb ik een probleem -- de recorder werkt niet meer en ik kan ook niet meer luisteren naar de boodschappen van vrienden --

Heb Flash player al gedeinstaleerd en de nieuwe versie geinstalleerd , ook Java !!

Niets helpt , niet in IE en ook niet in Firefox !!

Heb al een systeemherstel gedaan naar een herstelpunt waar de site nog wel werkte --geen success !!

Heb een screen gemaakt van het bericht dat ik krijg als ik op de recorder druk met de rechtse M. knop !

Het zit in bijlage !

Iemand een idee waar het probleem kan zitten ?

Heb ook mijn virusscanner en zone alarm al uitgezet --niets helpt -- ik word er gek van :biggrin:

Ps --Mijn vrienden hebben geen enkel probleem , zo het moet mijn computer zijn !!

Bij andere sites heb ik dat probleem niet .

Ik gebruik XP proffesional - service pack 1.

Bedankt bij voorbaat .

Rob.

Doc2.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

service pack 2 doet meer goed dan kwaad.. dus het is wel aan te raden om dit er sowieso op te zetten.

(zorg natuurlijk wel eventjes voor een goed herstel punt)

kwamen de problemen direct nadat je zone alarm had geïnstalleerd?

misschien heb je die website per ongeluk op een soort van blacklist gezet

kijk eventjes in je zone alarm of die functie er toevallig in zit.

dit zullen we eventjes in stapjes moeten gaan bekijken.. dit kan namelijk aan verschillende dingen liggen...

ik denk sowieso niet dat het je browser is, gezien het hier in zowel IE als in FF voorkomt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Yannick , Zone alarm nagezien maar geen enkele site gevonden op een blacklist ??

Ik vind het vreemd dat ik het alleen heb bij Chingswing --

Flashplayer werkt niet op diene site -- heb je de bijlage gezien bij mijn eerste bericht ??

Film is niet geladen word er vermeld als ik rechts op de recorder klick !!

zou niet weten wat dat betekend !!

En het word nog vreemder -- Ik teste de site nog eens uit -- en ik kon inspreken een boodschap -- ik kon het ook beluisteren ( review ) voordat ik het uploaded naar de site -- maar als het verzonden en verscheen op de site kon ik het niet meer beluisteren :-(

Mijn vrienden wel !!

Ik kreeg een hint van een friend : kan het zijn dat de nieuwste versie van flash player en de nieuwste versie van Java in conflict zijn met elkaar ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Yannick -- Ik heb ook om hulp gevraagd op de helpsite van Chinswing --en dit is het antwoord dat ik heb ontvangen deze morgend .

Thanks for writing. I think there is a compatibility problem with the new version of flash that was released recently.

I'm looking into it, so hopefully it will be sorted out soon.

Ik wilde u dat laten weten ...

En deze middag verscheen deze tekst op de site " *** Some users are experiencing difficulties playing audio, possibly due to the latest flash player update (version 10) ***

We're looking into it, and will hopefully have it sorted out soon.****

Zodus Yannick ik denk dat een fout van Chingswing is --- effe wachten voor dat we verdere acties nemen zou ik zeggen !!

Bedankt in ieder geval --ik laat het vervolg wel weten !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.