Ga naar inhoud

[OPGELOST] flashplayer werkt niet


Gast Katleen Huysegoms

Aanbevolen berichten

Gast Katleen Huysegoms

Hallo,

Na de laatste updata van flash player krijg ik deze niet meer werkende waardoor ik problemen heb om op websites te bekijken.

Hij staat volgens mij wel op de pc maar hij start niet op.

Wie kan mij hiermee helpen?

Katleen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Eerst even zeggen... Mozilla, Opera en dergelijke browsers ondersteunen dit niet... Dus als je flash wilt zien gebruik je het beste IE of meestal de standaardbrowser op je computer met name Internet Explorer... Ik zou even naar je configuratiescherm gaan en de flash software even verwijderen... Dan open je IE en ga je naar youtube en dan word er gevraagd flash te downloaden... je word doorverwezen naar adobe je doorloopt de installatie en normaal gezien kan je nu zonder problemen flash bekijken op je browser wel IE natuurlijk...

Nuttige post vergeet de bedankknop niet

Grtz Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst even zeggen... Mozilla, Opera en dergelijke browsers ondersteunen dit niet

waar haal je dat nu weer vandaan? er is voor firefox gewoon flash beschikbaar hoor...(voor opera weet ik niet, maar dat zal ook wel)

als je in je standaard browser bij google intypt "get flash" dan word je direct naar de goede site gestuurd (de website ziet of je met opera. firefox of met internet explorer surft) en zal je dus automatisch de juiste file aanwijzen.

zorg wel dat eerst de oude versie is verwijderd.

druk op start --> configuratie scherm --> software -- adobe flash player --> verwijderen.

zoek daarna de site van flash op, installeer het (vink zo nadig de optie om de toolbar te installeren uit) en u bent weer klaar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Katleen Huysegoms

Hallo Bart,

Dit helpt niet bepaald. Ik heb de flash player verwijderd maar als ik deze dan opnieuw wil installeren blijft het scherm bij Adobe gewoon hangen en krijg ik ook bovenaan geen balk met een melding dus ik vermoedt dat er ergens iets niet goed staat in mijn internet opties wat de installatie van flash player tegenhoudt maar ik zou dus niet weten wat.

Kan je me nog verder helpen

gr

Katleen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Katleen Huysegoms

Inderdaad dit werkt en ik had dit toevallig gisterenavond nog gevonden op een ander forum.

In ieder geval bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.