Ga naar inhoud

[OPGELOST] Malwarebytes Anti-malware


Eggy

Aanbevolen berichten

Na een virusinfectie installeerde ik op aanraden van moderator Masters MBAM op mijn PC. Ik vond het programma zo goed dat ik het aankocht zodat ik ook de beschermingsmodule kon laten werken. Alles liep fijntjes tot enkele dagen geleden upgrade 1.29 kwam. MBAM raadde zelf een desinstallatie van 1.28 aan met een herinstallatie van 1.29, wat ik ook deed met daartussen een reboot. Ik bracht hierop mijn serienummer in en duwde op de knop om de beschermingsmodule te activeren. Ik kreeg toen een venster met foutcode ' [CreateService]Niet mogelijk de gewenste actie uit te voeren. Foutcode: 1073 '

Het icoon van MBAM zit ook niet in de taakbalk.

Ik deed de herinstallatie al een keer of 5 met steeds dezelfde foutmelding.

Ik keek al op het forum van MBAM maar daar geraak ik niet wijzer.

Wat ik wel weet is dat ik niet de enige ben met die foutcode.

Iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik keek al op het forum van MBAM maar daar geraak ik niet wijzer. Wat ik wel weet is dat ik niet de enige ben met die foutcode.

Iemand enig idee?

De fout is bekend en er wordt aan gewerkt. Zie deze melding op het MBAM-forum
We apologize for this issue and the team is working on the fix as I write this. Soon there should be an update and all will be well.

Dus enige oplossing ... even wachten tot de volgende update :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.