Ga naar inhoud

optimizer software


Aanbevolen berichten

Ik zoek bepaalde software wat gelijkwaardig is aan AVG PC TuneUp en Ashampo Winoptimizer 11. Maar dan geen 40 dagen versie maar volledig gratis. Ik wil er niet voor betalen. Liefst ook geen reclame erbij en uiteraard een gamebooster.

Wat ik wil bereiken dat het programma de juiste instellingen heeft om mijn pc sneller te laten starten met SSD schijf dat alle soepeler verloopt en dat de game booster het game voor alles laat gaan.

AVG PC TuneUp werkt perfect voor mij maar is helaas niet gratis.

Wie weet een goed vergelijkbaar alternatief?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als opruimer zou ik me beperken tot het veilige Ccleaner ... neem zeker ook deze info eens door.

Niet zelf getest, maar Razer Game Booster lijkt me interessant te kunnen zijn voor jou.

Vermoedelijk heb je je opstarters al eens onder de loupe genomen via msconfig ... controleer ook eens of je Windows optimaal is aangepast voor het gebruik van een SSD.

De kans is vrij groot dat je nog meer snelheid uit je SSD kan toveren door de software van de fabrikant te gebruiken, als voorbeeld haal ik Samsung Magician aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke cc cleaner gebruik ik al jaren maar maakt je pc niet sneller en start daarmee niet sneller op. Razer game booster geïnstalleerd. Deze kan het spel niet vinden omdat het spel niet is geïnstalleerd maar on-line word gespeeld. Dus conclusie? Ik heb nog geen goede tip gehad Het moet iets van een tune-up programma zijn wil het dezelfde werking hebben als avg tune-up.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn excuses voor de slechte tips ... tips die gebaseerd zijn op de info die je gaf, info welke nu blijkt onvolledig te zijn (game = online) ... dus conclusie: post in de toekomst alle relevante info wanneer je een topic opent. ;-)

Geen enkele freeware biedt sowieso 100% dezelfde functionaliteit als betalende software. Bovendien levert een kleine zoekactie op Google al zeer snel legale giveaways op met een licentie die gedurende 6 maanden werkt.

Nu, als je je goed voelt bij die AVG PC Tuneup kunnen we je uiteraard niet tegenhouden om deze aan te kopen, dit ondanks alle waarschuwingen. We kunnen enkel maar hopen dat je jezelf hebt voorbereid op het worst-case-scenario, bijvoorbeeld door een image.

De meningen over zgn. optimalisatiesoftware en tune-programma's staan duidelijk en ontegensprekelijk beschreven in het topic waarnaar ik linkte in bericht #2: deze veroorzaken (al dan niet op termijn) meer ellende dan enig heilzaam effect, vandaar dat dergelijke programma's hier nooit zullen geadviseerd worden ... omdat we graag tips veilig houden dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tune-up-programma's zijn meer een "illusie" dan een "werkelijkheid" ... en de problemen die ze veroorzaken zijn vaak (héél vaak) groter dan de problemen die ze beweren aan te pakken. Maar het staat je vrij om in hun verkooppraatjes te geloven ;-)

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dat is wel een goed punt om mee te nemen inderdaat. Ik zag bij het programma A Shampoo WinOptimizer ook dat het opstarten van sommige dingen met 0 of met 1 seconde was verkort. Waar gaat het over 1 seconde. Dan kan ik het net zo goed niet doen. Oke 5 seconden klinkt redelijker toch. Beter maar er af gooien denk ik.

Bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.