Ga naar inhoud

Paintshop Pro X3


Gocha

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een probleem met Paintshop Pro X3

ik wil deze instaleren op mijn pc waar windows 7 op staat maar dit lukt niet

ik heb zelfs mijn antivirus eraf gehaald en mijn firewall uitgeschakeld lukt nog niet

ik heb het als adminstrator geinstaleerd lukt nog

ik heb alles in een mapje gekopieerd en dan als adminitrator lukt nog niet

ik heb het oop een oudere laptop van mijn vrouw gezet waar XP opstaat en ik firewall en antivirus niet uitgezet en daar is er geen enkel probleem maar die laptop is zeer traag daarom ik hem op mijn desktop wil

in de winkel waar ik het heb gekocht zijn ze niet echt hulpzaam daarom ik het via deze weg probeer hoppelijk kan er iemand me helpen

groetjes Eddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik eens op het installatiebestand (setup.exe of install.exe ) van Paintshop Prox X3 en kies Eigenschappen. Ga naar het tabje Compatibiliteit . Zet een vinkje voor "Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor" en probeer die allemaal eens in die lijst. Te beginnen met Windows XP.

Probeer daarna of setup.exe of install.exe dan wel opstart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is zo demotiverend en fustrerend en ga zo maar verder grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

heb net gedaan wat je zegde maar dit werkt ook niet

snap niet goed hoe het komt dat deze op xp werkt en niet op windows7 op de doos staat nogthans compatibel win7

alles de prullemand in denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Wat is de exacte versie? (zie doos)

Heb je een 32 of 64 bit versie van Windows 7?

Controleer: Start/Configuratiescherm/Systeem en beveiliging/Systeem. In het midden van het scherm staat nu 32bitsbesturingssysteem of 64 bitsbesturingssysteem.

Probeer het programma eens in veilige modus te installeren (F8 tokkelen tijdens opstarten)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn besturingssysteem is een 32 bit

als ik in veilige modus kan ik dan lang daar ook instaleren ??

---------- Post toegevoegd om 14:02 ---------- Vorige post was om 13:47 ----------

ik heb via de veilige modus geinstaleerd en krijg dan de volgende melding

"" Error 1719. Windows installer service could not be accessed. Contact your support personnel to verify that it is proberly registered and enabled""

ligt de oorzaak daar misschien want voor mij is dat chinees

alvadst bedankt dat je langs deze weg wil helpen

Eddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb net de cd bij de buren eens gaan halen die hebben paintshop pro X2 en heb gebprobeerd die te instaleren op mijn pc en dat gaat zonder problemen ik snap hier geen bal meer van

dit wil toch zeggen dat windows 7 iets moet tegen houden of ben ik verkeerd

Eddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

ik weet echt niet hoe ik dat moet gaan controleren ik benniet zo'n kei in die dingen ik weet wel dat ik firewall uit heb gezet en ook het antivirus ik wordt hier echt gek van

ik zal de pc maar binnen brengen denk ik ik zit nu al op vier forums om dit probleem op te lossen maar het valt zo te zien niet mee het zal wel aan windows7 liggen maar ja :-(

ik heb zelfs een vorige versie van Paintshop pro nog eens geinstaleerd dat liuep zonder problemen ik krijg er grijs haar van

Eddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dit eens:

- klik onderaan op de ronde start knop

- tik het woord explorer in

- u krijgt nu een verkenner. Klik bij "Computer" op "Lokale Schijf C:" . Rechtsklik nu aan de rechterkant op een wit gedeelte en kies Nieuw/Map. Geef de map een naam, bijvoorbeeld TEST.

- selecteer al de bestanden op je cdrom (ctrl-a) doen. Dubbelklik op de map TEST en doe Ctrl-V (dan plak je alles van de cd-rom naar je harde schijf mapje van TEST.

Voer vanuit het mapje TEST de setup.exe of install.exe uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.