Ga naar inhoud

Pinnacle studio 15


mopshond

Aanbevolen berichten

Ik had een film gemaakt in Pinnacle studio 14.

Ik heb daarna Pinnacle studio 15 op de computer gezet.

Nu wil ik verder gaan met de film dit ik in Pinnacle 14 had gemaakt maar nu krijg ik waar de film hoort te staan vraagtekens en bij overgangen uitroeptekens.

Het enigste wat nog zichtbaar wordt is de tekst die ik bijgevoegd had.

Kan iemand mij vertellen of ik mijn filmmateriaal nog zichtbaar kan maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar staan de bestanden niet meer op dezelfde locatie of het programma vindt ze niet door het installeren van een hogere versie.

Ik gebruik die software niet maar kan je soms op die vraagtekens en uitroeptekens klikken en het bewuste bestand terug plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar staan de bestanden niet meer op dezelfde locatie of het programma vindt ze niet door het installeren van een hogere versie.

Ik gebruik die software niet maar kan je soms op die vraagtekens en uitroeptekens klikken en het bewuste bestand terug plaatsen?

Helaas, bij klikken op de vraagtekens gebeurt er niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op welke manier werk je?

Open je eerst de software en open je van daaruit via een project of zo de film?

Probeer dan eens te vertrekken vanaf de film (project) zelf. ga dus naar je verkenner en ga daar naar het bestand klik er met de rechtermuisknop op en kies dan Pinnacle Studio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.