Ga naar inhoud

probleem met adobe acrobat/reader


luckyrene

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik werk met windows XP en adobe reader X.

Als ik een PDF document probeer te openen krijg ik de melding: er is een probleem met adobe acrobat/reader. Als het programma actief is moet u het afsluiten en opnieuw proberen (103:103).

Ik krijg echter steeds opnieuw dezelfde melding. Ik heb de software al gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo luckyrene,

de PDF'jes die je wil bekijken, wil je die rechtstreeks op je pc bekijken, m.a.w. staan die op je pc opgeslagen ?...

Of, andere mogelijkheid, wil je die online bekijken ?...en, zo ja op deze vraag : via welke browser probeer je dan de PDF's te bekijken ?...

Als extraatje nog eventjes vermelden dat Foxit Reader een mogelijk alternatief kan zijn voor Adobe Reader, info en gratis download vind je hier : ( Foxit Reader | Gratis Software Site ).

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Ik krijg geen enkel document van adobe reader (PDF) geopend. Niet diegene die ik via mail binnenkrijg, noch opgeslagen documenten. Ik probeer eens met foxit reader. Hoe kan ik zien welk windows xp service pack ik heb (1;2;3)? Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.