Ga naar inhoud

Problemen met batterij laptop


mani88

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds november 2008 volgende laptop: Dell Inspiron 1525.

Tot nu toe geen problemen mee gehad, maar sinds enkele dagen lijkt mijn accu niet meer te werken. De laptop "herkent" wel dat er een accu aanwezig is en kan perfect werken op netstroom, maar tegelijkertijd geeft hij aan dat mijn accu niet wordt opgeladen.

Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?

Ik hoop maar dat mijn accu niet kapot is.. :\

Misschien ligt het aan bepaalde software die ervoor zorgt dat de batterij oplaadt met netstroom? Ik weet het niet.. Kan iemand mij helpen?

post-2929-1417703934,1957_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik ken dat probleem ik had ook last van ik heb een nieuwe batterij gekocht toen geen problemen meer

eerst had ik een nieuwe oplader gekocht wand wij hadden ook slecht contact als wij de lader aanraken dan laad die niet meer of juist weer wel maar nieuwe oplader hielp niet het contact binnen in onze pc was stuk nu hebben wij nieuwe pc

ik hoop dat je het probleem kan oplossen zonder een nieuwe te kopen maar ben er bang voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.