Ga naar inhoud

Is programma verwijderd?


Aanbevolen berichten

Beste,

Onlangs verwijderde ik enkele programma's op mijn computer, zodat mijn pc iets sneller werkte.

Toen ik merkte dat een van de programma's die ik verwijderd had ik eigenlijk nog nodig had, installeerde ik dit opnieuw (met een CD-rom).

De CD-rom melde mij echter dat het programma al op de computer stond.

Ik heb mijn computer helemaal doorgezocht maar ik vond het programma (WebEasy8) niet.

Is er iemand die een verklaring heeft voor dit probleem en een oplossing?

Alvast bedankt.

Andreas De Kerpel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe heb je verwijderd: via configuratiescherm/programma's (cq in xp: software), of heb je naar believen wat mappen weggegooid?

in dat laatste geval vind je het programma niet meer, maar gaat het register ervan uit dat het er nog wel is....

dus eerst maar ccleaner het register laten opruimen: Download CCleaner 4.08.4428 - FileHippo.com (rechtsboven: latest version downloaden)

lukt het dan nog niet, dan is een handmatige opruimactie in het register geboden.

evt kan je kijken of een systeemherstelpunt kan helpen, maar dan moet je de datum weten (en hopen dat het niet te lang geleden is, zodat je nog een punt hebt...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.