Ga naar inhoud

Remote desktop via ipod freeware?


MisterT

Aanbevolen berichten

Beste (lange tijd geleden dat ik hier was),

Ik zoek naar een remote desktop software die gratis is en aan mijn eisen voldoet,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?

Mijn doel is een computer te bedienen via een ipod, met visueel scherm.

Nu ik heb splashtop geprobeert en die doet het geweldig, helaas mag je in de gratis versie

enkel maar binne je eigen netwerk.

Ook heb ik teamview al reeds geprobeert maar dit gaat veel te traag ook bij visueel beeld is het vol happer.

Heeft iemand anders nog ideeen op gebied van software?

Mvg Tim,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

@ Tim,

Ik zoek naar een remote desktop software die gratis is en aan mijn eisen voldoet,

Mijn doel is een computer te bedienen via een ipod, met visueel scherm.

Nu ik heb splashtop geprobeert en die doet het geweldig, helaas mag je in de gratis versie enkel maar binne je eigen netwerk.

Heeft iemand anders nog ideeen op gebied van software?

Als de remote desktop aan jouw eisen moet voldoen, is helaas . . . Splashtop de beste app xD

Net bij iTunes gekeken, Splashtop is tijdelijk in de aanbieding [limited time sales - regularly priced at $ 9,99 usd], voor maar €. 2,69

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@ Tim,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.