Ga naar inhoud

skype


Boston

Aanbevolen berichten

Binnenkort vertrek ik naar Benin en Togo en om nu met het thuisfront in contact te blijven heb ik op mijn computer thuis Skype geïnstalleerd .

Op mijn laptop die ik wil meenemen ga ik ook Skype installeren . Het account dat ik daar moet aanmaken moet dat hetzelfde account zijn als datgene wat ik op mijn computer heb gemaakt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je van jou laptop naar je computer thuis wil bellen moeten er twee verschillende accounts zijn. Als op beide skype met hetzelfde account wordt gebruikt ga je naar jezelf bellen.

Op je laptop moet jij je dus aanmelden met jou gebruikersnaam.

Op je computer thuis moet zich iemand aanmelden met zijn eigen account.

Daarna kan je elkaar bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op mijn computer al een account aangemaakt bij Skype met mijn eigen naam , mijn eigen emailadres , een skypenaam en een wachtwoord .

Moet ik nu op mijn laptop ook mijn eigen naam en mijn eigen emailadres ingeven maar een andere Skypenaam en een ander wachtwoord ? Ben ik dan correct ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elk account moet een ander e-mailadres hebben. Je kan daarna dat account gebruiken op eender welke pc. Wil je echter iemand anders bellen dan moet deze persoon natuurlijk ook een account hebben.

Veronderstel het volgende:

Jij werkt met je laptop in het buitenland.

Je huidige pc blijft thuis staan.

Op zowel je laptop als je pc thuis installeer je skype.

Aangezien je twee keer skype hebt geïnstalleerd(een keer op je laptop en een keer op je pc thuis) heb je ook twee accounts nodig.

Met account 1 kan je je aanmelden op je laptop.

Met account 2 kan een andere persoon zich aanmelden op de pc thuis.

Account 1 kan dan via de laptop bellen naar account 2 op de pc thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.