Ga naar inhoud

Skype doet niet meer wat hij moet doen...


DUSKvsDAWN

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

sinds vandaag werkt Skype niet fatsoenlijk meer. Berichte die ik stuur worden niet verzonden en berichten die worden verzonden door mij beste vriendin uit Amerika komen niet aan. Ik heb dit probleem echter alleen op de laptop en niet op mijn telefoon. Ik wilde ook mijn wachtwoord veranderen via het programma, niet de site, en toen gaf Skype aan dat er verbindingsproblemen waren. Hij gaat ook telkens vanzelf on- en offline. Ik heb probleemoplossing uitgevoerd en het zou opgelost moeten zijn. Niet dus. De laatste twee weken komen de ene na de andere problemen, zelfs met een totaal nieuwe installatie van Windows 8 tussendoor, continue antivirus draaien voor de zekerheid en alles. Oude gegevens verwijderd... Gisteren logde ik ook in en toen begon de ellende eigenlijk al want mijn contactpersonen waren weg dus heb die opnieuw toe moeten voegen. Toen kon ik Skype een hele tijd niet gebruiken omdat hij natuurlijk de gesprekken aan het synchroniseren was, wat nogal duurde... Iemand. Help. Alsjeblieft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.