Ga naar inhoud

Skype probleem


fatman

Aanbevolen berichten

Op mijn PC heb ik Windows 7 Ultimate 64 met daarop Skype, het heeft altijd perfect gewerkt ook Skype.

Na een crash heb ik alles opnieuw geïnstalleerd dus ook Skype met de webcam van Logitech (Quickcam Communicate STX), met het Logitech progje krijg ik een perfect beeld, dit is ook het geval bij Gmail chat, maar bij Skype maar een half beeld en in de andere helft is het beeld niet om aan te zien, drie verschoven balken.

Ik heb de camera software en hardware matig verwijderd, en al talloze malen opnieuw geïnstalleerd, maar bij Skype blijft het probleem bestaan, de camera is OK want in het Logitech-webcamsoftware programma werkt hij uitstekend, dus kan het niet aan de camera liggen.

Ook heb ik een oudere versie van Skype uitgeprobeerd zonder resultaat, zover ik kan zien gebruikt Windows 7 dezelfde driver als het Logitech progje. alles is geupdate, ik kom er niet uit.

Ik hoop dat ik in het goede forum zit.

BVD gr. frits

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi fatman,

Fijn te horen dat jouw probleem al van de baan is :top:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.