Ga naar inhoud

slaapstand laptop


mamiere

Aanbevolen berichten

Hallo , onlangs heb ik enkele updates geinstalleerd , maar als ik nu mijn laptop in slaapstand wil zetten krijg ik de melding :

Microsoft.Net Framework v 1.1.4332 Update service verhindert dat deze computer naar de slaapstand kan overschakelen .:confused:

Voorheen was dit probleem er niet . Wat kan ik hieraan doen? Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Microsoft.Net Framework v 1.1 is all een redelijke oude Framework... maar ok laten we ervan uitgaan dat je de juiste versie hebt, ga dan naar

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=262D25E3-F589-4842-8157-034D1E7CF3A3&displaylang=en

Selecteer 'downloaden' en installeer de 1.1 Framework opnieuw of doe een 'herstel' (dit kan gedaan worden dmv dezelfde installer)

Indien u wilt updaten naar Framework V2.0 volgt u dezelfde stappen als de vorige maar gebruik dan de volgende link :

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5&displaylang=nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

de oorzaak hiervan is dat de update van het netframework vastloopt. Dit kan voorbeeld door een antivirusprogramma. Kunt u even vermelden welk programma u gebruikt als antivirus?

Indien dit AntiVir is, volg dan deze oplossing, zoniet post even het antwoord.

-----------------------

Zo schakel je Avira AntiVir tijdelijk uit zodat de .NET Framework update kan voltooid worden. Deze dingen moet je achtereenvolgens uitvoeren.

1.) Klik Start -> Uitvoeren -> Typ 'msconfig' zonder de quotes, en druk op Enter.

2.) Klik op de 'services' tab

3.) Uncheck: AntiVir PersonalEdition Classic Scheduler, Uncheck: AntiVir PersonalEdition Classic Guard

4.) Klik op de 'startup' tab, uncheck 'avgnt'

5.) Klik, OK, en hertstart het systeem.

6.) druk Ctrl-Alt-Del

klik de processes tab en kijk naar netfxupdate.exe... Wacht tot het proces verdwenen is. Wanneer je dit niet zien, mja dan heb je een snelle pc he :-)

7.) Herhaal stap #1, vink terug de dingen aan die je in stap 3 and 4 had uitgezet... Herstart de pc..

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.