Ga naar inhoud

Starten Pc Game


marrie63

Aanbevolen berichten

HALLO WIE WIL MIJ HELPEN MET HET OPENEN DAN WEL OPSTARTEN MET EEN GEDOWNLOADE GAME. HEB HET AL EEN PAAR KEER GEPROBEERT MAAR KOM ER MAAR NIET UIT.NA DE DOWNLOAD MOET IK 'M DAN UITPAKKEN IN WINRAR EN HOE DAN. OF KAN IK 'M GEWOON GELIJK BRANDEN ZONDER 'M UIT TE PAKKEN.IK WEET HET NIET EN IK KOM ER NIET UIT.NA VERLOOP VAN TIJD HEB IK GELOOF IK WEL 3X DIT SPEL OP MIJN PC. A.U.B. UITLEG BEN NU EEN SPEL AAN HET DOWNLOADEN EN ALS HET NU NIET LUKT DAN GOOI IK 'M UIT HET RAAM.

:argh::pcguru::stupid:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Dit komt niet door het spel zelf maar het ligt aan een programma. Voor dat bestand te openen heb je een programma genaamt winrar nodig, hier is de download:

http://www.rarlab.com/rar/wrar361nl.exe . als je dit gedownd ebt dan moet je dit programma instaleren. als je dit gdn ebt dan moet je het bestand openen met winrar: rechtermuisknop op dat spel en dan openen met... en dan klik je op het programma:winrar in de lijst. als het er niet tussen staan moet je klikkenop: een programma kiezen. Ik hoop dat je je spel nu kunt openen, veel succes.

Greetzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien doet dit forum niet mee aan illegaliteiten.

En zo in hoofdletters typen komt snel nogal schreeuwerig over.

Sorry dat ik zo doe, maar die hoofdletters, daar kan ik echt nie tege, ben nu eenmaal zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet té veel zagen eh tegen de mensen, hij kan dit programma ook nog voor andere zaken gebruiken hoor. Ik doe ook alleen maar mn best...

Ja kweet et wel, maar persoonlijk vind ik dat altijd heel vervelend en egoïstisch als mensen zo in hoofdletters typen. Net of zij zijn hier degenen met het belangrijkste probleem..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kweet et wel, maar persoonlijk vind ik dat altijd heel vervelend en egoïstisch als mensen zo in hoofdletters typen. Net of zij zijn hier degenen met het belangrijkste probleem..

Gelieve er ook rekening mee te houden dat het merendeel van de leden op deze site komt, omdat ze niet overweg kunnen met hun pc/programma/....

neem daarbij dat onze leden meestal niet de kennis hebben van het hele pc-gebeuren, en dan krijg je discussies aller hand, die totaal naast de kwestie zijn, en dus het discussiëren niet waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.