Ga naar inhoud

systeemfout


emmanujan

Aanbevolen berichten

Telkens ik mijn pc opstart krijg ik een venster met bovenaan msseces.exe Systeemfout

Het programma kan niet worden gestart omdat mpclient.dll ontbreekt. U kan dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren.

Ik heb Microsoft security essentials verwijderd maar het lukt mij niet om dat venster niet meerte krijgen.

Wat kan ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de vraag is hoe je die mse hebt verwijderd.... kennelijk is er toch een en ander blijven staan.

heb je de aanwijzing opgevolgd om het programma opnieuw te installeren?

Bestaat er dan een mogelijkheid het programma volledig te verwijderen en nadien goed te installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vrees dat je niet via de officiële weg - configuratiescherm-programma's - te werk bent gegaan, want dan zou mse keurig verwijderd zijn geweest.

een oplossing weet ik zo gauw niet. bij andere programma's zou ik adviseren handmatig in de verkenner alle betrokken mappen van programma x te verwijderen, en vervolgens met ccleaner het register te ontdoen van verwijzingen.

maar dat is nogal lastig in dit geval omdat het microsoft betreft, en dan praat je over vele mogelijke mappen....

je zou eens kunnen kijken wat het effect is van systeemherstel naar net voor je de verwijderactie deed. heb niet veel hoop op succes, maar in dit wereldje zijn wonderen nog altijd aan de orde van de dag....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.