Ga naar inhoud

tabel dreamweaver MX


bobkeizer

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

Ik heb weer wat en misschien is het heel eenvoudig.

Ik ben met een document bezig in dreamweaver MX en wil een tabelletje invoegen maar dat weigert het programma. Ook als ik klik en sleep met het tabel icoontje zie ik wel een plusje naast mijn muiscursor verschijnen maar een tabel invoegen ho maar

Ik heb in het verleden toch echt wel tabellen kunnen invoegen op deze manier en nu niet meer????

Wat doe ik fout?:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk besturingssysteem heb je? Ik lees her en der op internet dat dreamweaver MX kuren heeft in Vista met betrekking tot het maken van tabellen.

Je weet waarschijnlijk wel dat je enkel tabellen kunt invoegen in de "standaard" modus

Hier zou een fix staan voor het probleem: http://www.davidcrandall.com/tag/insert/ (zie eerst het youtube filmpje en scroll daarna naar onder op die website)

Aangezien ik geen Dreamweaver MX bezit, heb ik de "fix" niet kunnen testen. Maak een backup vooraleer je dus verder gaat. Ik en helpforum.be kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele schade aan je pc! Neem dus je voorzorgen en maak een backup van de software of zelfs een volledige kopie van je systeem.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.