Ga naar inhoud

typen loopt vast, en ik hoor een "ting'ting"-geluidje


Computervraag

Aanbevolen berichten

als ik aan het typen ben, stopt het regelmatig (na een paar zinnen of zelfs na een paar letters te hebben getypt), ik hoor dan een "ting-ting" geluidje, en als ik dan klik op de positie waar de volgende letter had moeten staan, dan kan ik weer verder typen

daar ik snel door wil kunnen typen, is dit een groot probleem i.v.m. de traagheid

aangepast door Computervraag
Link naar reactie
Delen op andere sites

meer info: het is een samsung computer, met electronisch toetsenbord, geen batterijen

het probleem met het niet verder kunnen typen totdat ik klik op de plaats waar de volgende letter had moeten staan, komt elke keer voor bij het mailen, bij typetoets, ALTIJD WANNEER IK TYP, blokkeert het na een paar regels of zelfs een paar letters totdat ik klik op de plek waar de volgende letter had moeten staan.

In afwachting van volgende reactie,

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je bericht staat helaas niet het model en modelnummer vermeld.

Het model kan bijvoorbeeld NP-P210-HS01BE zijn.

Controleer ook eens of er vuil of stof tussen de toetsen zit, je kan het verwijderen met bijvoorbeeld luchtdruk.

Raak je soms een toets aan waardoor de cursor niet meer op zijn plaats staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo "Clarkie" ,

ik lees zonet een nummer op de rand van de computer, dat is : SyncMaster S 228150

zou dat het modelnummer kunnen zijn ?

p.s. het toetsenbord maak ik dagelijks schoon; in het begin toen het probleem begon vroeg de computer om "ASCH-code" in te voeren, maar als je daar dan iets intypte, leek het wel of bestanden werden opgeslagen, dus iets wat ik totaal niet wilde behalve het gewoon door kunnen typen.

Zegt het u iets: die ASCH-code, de computer vraagt er de laatste weken niet meer om, maar regelmatig wordt het doortypen geblokkeerd, door iets.

met vriendelijke groet,

in afwachting van uw reactie,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte "Clarkie" ,

is dit de oplossing van het probleem, of moet ik kijken of er een 32 of 64 bit versie op mijn computer is, ik snap het niet. Ik ben administratief en secretarieel medewerkster en datatypiste geweest, maar ik snap het bovenstaande nog niet;

moet ik nu uitzoeken of het een 32 of 64 bit versie betreft, of moet ik het juist downloaden ? Ik snap er niets van.

Met vriendelijke groet,

In afwachting van uw reactie,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ofwel de 32 of 64 bit van RSIT downloaden en installeren.

Om te weten welke versie je moet downloaden moet je in bericht 8 op het blauwe woord "HIER" klikken ( het is een link).

Om te downloaden klik je in bericht 8 op de juiste RSIT versie ( weer in het blauw).

Nadat je RSIT geïnstalleerd hebt dien je uit onderstaande uit te voeren:

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.